Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Gratisbio sidan som funkar!

GratisBio.se

Eftersom det ändå strömmar till en del besökare till mej så tänkte jag tipsa om Gratis bio.

De flesta är väl medlemar där redan, men kanske nån där ute som inte upptäckt fördelarna ännu.

Gratisbio är precis som det låter, en möjlighet att gå på bio gratis. Det enda som krävs är att klicka sig in på hemsidor, bli medlem på sidor och kanske köper något från olika affärer på nätet. Då får man poäng som sedan kan bytas mot biobiljetter eller presentkort i olika affärer m.m.


Presentkort kan man få i dessa affärer.


Fördelarna är många och om man desutom har en blogg kan man skriva om Gratisbio där och få poäng (som jag gör nu). Skriver man riktigt bra har man chans att vinna ett presentkort hos Nelly.com. Riktigt snygga kläder och skor har de där. Både till tjejer och killar.

Man får poäng om man skriver om gratisbio på sin blogg (så som jag gör nu) Jag har inte någon stor blogg men fick hela 40poäng för mitt fötta inlägg om sidan. Smidiga poäng helt enkelt!
Jag är snart uppe i ett presentkort från Nelly där och vet att detta fungerar.

Rekommenderar verkligen sidan. Så om ni nu mot förmodan inte redan är medlemar så klicka er in och börja tjäna poäng!



Klicka nu in och bli medlem på sidan.


Kommentarer
Postat av: vesna

haru fått hem ngn check från såna sidor?

2009-04-11 @ 12:26:39
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

JAA , nu är det påskafton ! ;> hoppas du får den bästa påskaftonen ! ^^

2009-04-11 @ 12:31:37
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback