Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Grabben med stort G. Emelies och min diskution

Emelies och min killdiskution.
Lovade er ju ett inlägg om Emelies och min pojkvänsdiskution. Vi diskuterade om vad vi vill ha för pojkvänner. Vi kom ganska snatt fram till att vi vill ha nån som är snygg = ) Vem vill inte det liksom.
Men sen när vi diskuterade vidare og vi inte en enda gång upp utseendet. Det som var viktigare var andra saker. Ingen av oss vill ha något distansförhållande. Killarna ska kunna vara naturliga och trevliga i våra vänners sällskap. Vi ska bli medbjudna till killens vänner också. Vi ska göra saker tillsammans. Men även ha varsitt liv såklart. Han ska kunna göra saker utan att jag är med och jag ska kunna få göra saker utan att han är med. Han ska kunna snacka och diskutera viktiga saker. När man umgås ska man kunna bara vara, det behöver inte hända så mycket. Jag ska kunna sätta mej i soffan och läsa en tidning och han ska kunna spela tv spel, om det nu är vad vi vill göra.
Så i slutändan var det personligheten vi var mest bestämda över. Utseendet spelade inte så stor roll. Självklart är det en snygging man spanar in.. haha.. men blir man kär i nån så tycker man ju ändå att den personen är snygg... eller? så har det iaf varit för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback