Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Gomorron dagen i korthet...

Sitter och äter frukost nu. Skönt att sova länge!
Jag ska klippa och sy ihop klänningen idag.
Jag ska även träffa mormor efter att hon har varit hos läkaren, ska hänga med henne och handla och sedan skjutsa henne hem. (får inte glömma att hämta mammas bil innan dess, min bil sitter man lite för lågt i för att mormor ska komma i och ur den) Sen i eftersmiddag har jag nog inget specielt inplanerat. Får helt enkelt se vad som händer.
Ska jobba i morgon, men det visste jag ju redan, men nu ringde de och ville att jag skulle jobba lite till.. så nu ska jag jobba 7-11 och sedan 16.15-21.30. Men de e bra. Det ger pengar! = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback