Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Dagen med Nina

Efter teét så gick Nina och fixade lite. Jag skulle till min chef på komunen och lämna min timraport.. Lite sen med den som vanligt. Snackade lite med honom och han frågade om jag jobbade mycket. Det gör jag ju inte.. så... Första delen av sommaren har jag ju inget sommarjobb, Men det är ips ordnat nu = ) Gött! Så skönt att det är klart! Sen får man ju se till att leva livet också. Men det går oftast att kombinera. Specielt när man har ett  sånt jobb som man inte behöver tänka så mycket på = ) Jag menar, när jag jobbar i Hemtjänsten så har man ju ansvar för massa medeciner och så. Städar man behöver man inte hålla så stor koll...

Vi gick på en liten "inspirationsrunda" inne på Hessels färg. Kollade på tapeter.


Nina och hennes kille Christoffer har ju nämligen köpt hus. Så lite tapeter kollade vi in. Mycket snyggt!

Sedan bar det av till bilen. Tog den till Ica för att köpa glass. Inte vilken glass som hellst utan Se hela bilden
Vi hade lite svårt att bestämma oss för vilken sort vi ville ha.

Finns ju så många att välja mellan, men tillslut blev det den här:

När vi kom ut från Ica och skulle åka igen ser Nina det här...

Nån som har tagit bort tegelpannor på taket till Lidl och skrivit sina initialer på det viset.. Roligt och halvoskyldigt bus!


Det var ett stort hål i vår glass! Men den var riktigt god och jag och Nina slevade i oss.
 Sen blev det krocket.

Jag ägede Nina.
Hon startade bra med att ligga fört bort till pinnen man skulle runda. Dock lyckades hon knocka den istället och fick börja om från början. Haha.
Jag vann den omgången.

Vi spelade en gång till och då låg vi ganska lika. Jag knockade Nina och vi funderade på om man fick knocka iväg den andra på pinnen och om den då fick börja om. Vi bestämde oss för att det va taskigt. så jag slog ett extra slag istället. När det var hennes tur igen lyckades hon med det ofattbara. Knocka pinnen ännu en gång och fick börja om. På tillbaka vägen lekte jag lite och knockade iväh Nina ett par gånger. Grymt kul hade vi iaf.

Tiden rann iväg och det var dags att hämta Jessica för att sedan åka iväg och träna.
Träningen var kul och det var skönt. Inte tränat på 1,5 vecka.

Nu sitter jag hemma igen och ser på tv och slappar. Det är också skönt!

Hoppas ni har haft en lika kanondag som mej.


Kommentarer
Postat av: Lena

Mm. Älskar Ben&Jerry's. Blev överlycklig när de kom till Sverige.



Fick du köpt några tapeter?

2009-04-15 @ 22:04:38
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag tänkte att du var i pysslartagen igen. :) Nä, nu ska jag krypa till kojs. Ha en bra kväll.

2009-04-15 @ 22:17:30
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback